یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

با انتشار فهرست اسامی صورت پذیرفت؛

دعوت از پذیرفته‌شدگان مرحلۀ دوم مدرسه تابستانی خواندن

مدرسه تابستانی خواندن

با دعوت دفتر پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه‌های عمومی از پذیرفته‌شدگان «مدرسه تابستانی خواندن ۹۵» برای مشارکت در برنامه‌های مقدماتی و حضور در دوره، زنگ این مدرسه برای دومین سال متوالی به صدا در آمد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ‌ مدرسه تابستانی خواندن یکی از طرح‌های «سال خواندن» است که به ابتکار و همت معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود. مرحله نخست و دوم این طرح، پس از فراخوان، ثبت‌نام، داوری کاربرگه‌های تخصصی بیش از ۹۵۰ همکار داوطلب و گزینش ۹۸ برگزیده از سراسر کشور، طی دو دوره چهار روزه در شهریور ماه ۱۳۹۴ در مشهد مقدس مشهد برگزار شد. در این مرحله، استادان و صاحب‌نظران حوزه ترویج خواندن به انتقال یافته‌ها و تجربیات ارزشمند خود به شرکت‌کنندگان پرداختند.

مرحله دوم «مدرسه تابستانی خواندن» شامل دوره‌های سوم و چهارم همزمان با سال خواندن نیمه شهریورماه سالجاری با حضور جمعی از کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور به صورت همزمان (ویژه خواهران و برادران همکار) در جوار بارگاه رضوی علیه‌السلام (که زمان و مکان دقیق آن به‌زودی اعلام می‌شود) برپا خواهد شد.

اسامی دعوت‌شدگان این مرحله (پذیرفته‌شدگان فرآیند داوری و گزینش سال ۱۳۹۴ برای دوره‌های سوم و چهارم) را اینجا ببینید.